perjantai 9. marraskuuta 2012

Viikonloppuja!

Hyvää huomenta!
Mun kännykkä piippas 7:00 mut hereille, jotta menen pyykkituvalle peseen eilen jauhotetut työvaatteet...
Kohtapa lähdenkin ne noutamaan jo pois kuivausrummusta. Suunnittelin laittavani takaisin nukkumaan pariksi tunniksi pyykkiruljanssin jälkeen, mutta kyllähän mun pitäis tuntea itteni sen verran paremmin, että kun sitä ollaan jo kerran noustu ylös niin eihän se uni tule enää. Paitsi tietty just minuuttia ennen ku kännykkä piippaa taas hereille.

Työt mulla alkaa tosin 12:00, vaikka alunperin mun piti suunnata kolmeksi. Mutta eipä siinä kun ei mulla ole mitään menoja niin miksipäs en menisi aiemmin. Vaikuttaispa se myös siihen että pääsisin lähtemään kotia aikaisemmin, mutta ei. :) Iltavuoron jälkeen mun 11 päivän työputki on viimeinkin saapunut maaliin ja edessä on kolmen päivän vapaat. Mitähän mie tekisin? Voisin siivota vaatekaapit ja täydentää kirpparipusseja taas, lauantaina mulla tekis mieli mennä ostamaan verhot, parit jouluvalot ja ehkä joululahjoja, sillä tänään on palkkapäivä!
Kuva: Weheartit

Tai taidankin ottaa jo tänään varaslähdön, sillä juttelin juuri kaverin kanssa Facebookissa, että se on tulossa Ouluun, joten taidankin ottaa suunnaksi keskustan jo tuossa puoli kympin aikaan. :D

Mukavat viikonloput!
P.s. Tänään Vain elämää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)