perjantai 2. marraskuuta 2012

Serkukset videolla


Tasan kahden kuukauden takaista kuvaussaldoa. Olin Emilialla ja Josefiinalla yötä ja päätettiin käydä ennen pimeän tuloa vähän ulkona. Kamera oli luonnollisesti mukana ja sinne tallentui jos millasta materiaalia.
Mulla kävi yks kämmi tätä tehdessä. Juuri kun olin saanut videon valmiiksi, niin moviemaker ilmoitti jostain virheestä ja sulki ohjelman. Surullisen kuuluisaksi tarinan lopun tekee se, etten ollut vielä siinä vaiheessa ehtinyt tallentaa tiedostoa. Yksi ruma sana pääsi suusta ja aloin tehdä videota uudelleen. Toivottavasti tykkäätte. :) Mulla ainaki tuli ikävä tuota päivää ja kun lehdet oli vielä suurimmaksi osaksi puiden oksissa, eikä maassa.

10 kommenttia:

  1. En tiedä koskeeko tää ongelma vaan mua, mutta jostain syystä sun blogin päivittyminen ei näy blogilistalla? :o

    Toosi harvoin jaksan kommentoida blogeja, mutta pakko sanoo et tykkään sun blogista tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! :) Olen tiedostanut häikän sekä blogilistan että bloglovinin puolella. Oon koittanu muuttaa asetukset, mutta silti se ei päivitä mun kirjoitteluja. :(

      Poista
  2. Voi miten riemukas video! Näkee, että teillä on ollut hauskaa sitä kuvatessa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että se välitty muillekin. :D Meillä todentotta oli hauskaa :)

      Poista
  3. aivan ihana videoa! itketti ja nauratti ku katoin tuota :') Mun blogissa olis sulle haaste: http://palapelinkokoamista-enni.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herättipä se paljon sitten tunteita. :)
      Oi! Miepä riennän haasteen kimppuun!

      Poista
  4. Kivan oloinen blogi sulla, liityn kyllä ehdottomasti lukijaksi :)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)