sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Punaisen tukan päivitys

Lauantaina koitti mun hiustenvärjäyspäivä. Oltiin sovittu M:n kanssa että se tulee puolenpäivän aikaan mun luo. Noh, Jenna oli tullut edellisiltana yötä ja valvottiin yhteen, ei siis hirveen myöhään kuitenkaan. Noustiin sitten sängystä ylös seuraavana aamuna yhdeltätoista tavotteena ehtiä syyä aamupala ennen M:n tuloa. Summeria soikin sitten jo puolen tunnin päästä ja tyttärillä on edelleen pyjamat yllä. Syötiin hedelmälautanen ja mentiin vaihtaan päivävaatteet päälle, mun osalta Super Mario (kotijäätelön) t-paita ja shortsit.

Mulla oli jo sen edellisen värjäyksen jälkeen kasvanut (luonnollisesti) ihanaa vaaleampaa kuparia tyvikasvua, joka viimeinkin saatiin piiloon vahvistamalla hieman kadonnutta liukuvärjäystä, kiitos colormaskin, jota päädyin loppupeleissä leivittämään koko päähän, enkä pelkästään latvoihin. Pitäisi hankkia se Pepper-väri tyven puolta varten, sillä se Mandarin tehoaa paremmin latvoihini.


M toi mulle (taas) lahjuksia, joilla saan pidettyä värin entistä paremmin aisoissa. Öljyjä, shampoota, hoitoainetta ja tehobalsamia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)