maanantai 29. lokakuuta 2012

Vapaapäivä

Täydellistäkin täydellisempi vapaapäivä! Olin jo kirjottaa tuohon, että ohitse, mutta kellohan on vasta kuusi!  Oon noussut jo puoli ysiltä unen loppuessa, siihen ehkä vaikuttaa se että nukuin peräti kymmenen tuntia.
Koululle pääsin vähän ennen puolta kahtatoista ja kerkesin vetää lohisopan hienosti alas kymmenessä minsassa ennen ku tyttöjen piti lähteä tunnille. Terhi soitti yheltätoista, että ei mun kannata tulla sillä niitten pitää nyt mennäkki jo syömään, sillä puolelta alkaa joku fakin pulinatuokio. :D No pistin vaan lisää vauhtia töppösiin, sillä olin jo matkalla. Ruokailun jälkeen kävin juttelemassa vähän vanhojen tuttujen kanssa ja sen jälkeen lähin Cittariin metsästämään sitä ulkoista kovalevyä.

Kovalevy on nyt asennettu ja alankin siirtämään siihen kuvia, sillä ne ilmeisesti vie tässä paljon tilaa. :/ Mun C asema on ilmottanu tosiaan kesästä asti että se alkaa olla aika täys. Siitä syystä oon poistanu kaikki musat, lukuun ottamatta muutamia kultasia albumeja. Elokuvia tai muita videoita tässä masiinassa ei olekaan. Alankin tästä selaamaan kahden vuoden aikana otettuja kuvia, mitä niistä voi heittää roskiin ja mitä talletan tähän kovalevylle. Mun lukion alussa hommattu kannettavassa on tosiaan kuvia vuodesta 2004 tuonne 2010 syksyyn asti, ja olisikin aika suotavaa ottaa kuvat ja musakokoelma talteen tuohon kovalevylle myös. Harmittaisi jos se ei joskus enää käynnistyisi eikä siitä onnistuttaisi kaivamaan vanhoja aarteita talteen. :/
Kenkähankinnan päätin jättää seuraavaan palkkapäivää, sillä tuo ulkonen kovalevy oli sen verran arvokas, etten raskinut ostaa kahta kallista tavaraa kerralla. Mutta kenkien tilalle tuli ihana viininpunanen tuubihuivi. Se oli sellanen puolivahinko-ostos, sillä kävellessäni kosmetiikkahyllyjen ohi, oli tämä huivi jätetty kyseiselle hyllylle ihan mun kiusaksi, joka oli pakko heittää ostoskoriin. Cittarissa oli myös supersöpöjä peltipurkkeja esim kekseille!

Viimeistelin ostosreissun käymällä ostamassa pimeihin syysiltoihin sopivaksi havaittua Trifula-punaviiniä, johon tutustuin aikalailla tasan vuosi sitten Turussa. Josta tulikin mieleen viime vuotiset Halloween -bileet. :D

Vastapainona tällaiset vapaapäivät ovat kivoja, jolloin saa aamusta lähtien aikaiseksi paljon, kuin sellaiset että nukkuu puoleenpäivään, jolloin ilta koputtelee ikkunoihin alta aikayksikön ja vasta illalla alkaa saada jotain aikaiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)