tiistai 23. lokakuuta 2012

Ripsien huolto

Olin laskenut että mulla lähtin jo neljäs viikko näiden räpsyttimien kanssa, mutta eilen käynnistyikin kolmas viikko, tarkalleen siis 16 päivää mulla oli nuo ripset ennen ensimmäistä huoltokertaa. Ja siltä nää kyllä näyttikin, elko surkean näköset :D En huomannukkaan niitä ennen kuin otin kuvan, kuinka paljon noita oli lähtenyt, etenkin keskeltä.

Nyt näytän taas ihmiseltä! Kulmat tosin  pitäisi kyllä värjäyttää näemmä! :D Ja ei, en ole tenyt mitään gangsta lovia tuohon toiseen kulmaan. En oo vaan harjannu/oikonu kuvauskuntoon.
Katsotaan miten kauan näillä ripsillä mennään ennen seuraavaa huoltoa! M varotteli eilen illalla, että seuraavana päivänä voi tippua muutama ripsi useampaan otteeseen, mutta vielä en ole sellaista huomannu.

M oli myös yllättynyt kuinka hyvin mulla on nämä pysyneet. Päätin tämän ensimmäisen jakson ajan testata, miten totun näihin ja aionko jatkaa näiden pitämistä ja otetaanko ripset pois. Olen mieletön silmien hinkkaaja, joka ei pääse hereille aamulle ellei pese ensimmäisenä silmiään. Siihen löysin ratkaisun; kastelemalla etusormet ja pesemällä "alasilmät" (mitkä ne on?). Toinen vaikea paikka oli suihkussa kasvojenpesu, kun ei voikaan pyyhkiä silmiä käsin eli mun tapauksessa hinkata niitä.
Päätin kuitenkin pitää nämä, sillä kyllä nämä nopeuttavat aamua huomattavasti! :)

1 kommentti:

  1. katoin että no onpas rumat, en kyllä tuu tollasia koskaan hankkimaan, kunnes luin tekstin. Mutta onhan noi tosi rumat että vähän menee nopeesti huonoksi! :o Ja vähän maksaa.. Ehkä pidättäydyn vaan näissä omissa ripsissäni:D

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)