maanantai 20. elokuuta 2012

Terkut peiton alta

Hei muruseni ihanaiseni! Oon palannut eilen Ouluun, mutta edelleen flunssa ottaa musta yliotteen, siitä syystä ei oo innostusta ja jaksamista koneella roikkumiseen. Luonnoksissa makaa monta postausta, jotka odottavat että muistaisin julkaista ne! Edessä myös odottaa viime tiistaipäivän (onpa siitä vain aikaa) tapahtumien purku, kuten Ounasvaaralla ja Amarillossa käynti. Oon saanu myös kesän aikana ihana ateriasuunnittelu haasteen, johon kyllä aion ottaa osaa! Itseasiassa jälkkäri on jo mielessä ja kerran kokeiltu.

Mulla on vasen korva edelleen lukossa, joten tunnen olevani puolikuuro ja kuulenkin kaiken väärin. Puhuminen ja ruoan pureskelu tuntuu ja kuulostaa hassulta. Ääni on myös aika mielenkiintoinen. Välillä se menee ihanan möreäksi ja varsinkin nukkumisen jälkeen pidemmän hiljaisuuden seurauksesta rientää kiusaamaan järkyttävä yskänpuuska.
Rovaniemellä ollessa tässä näkyy mun seuralaiset, eli mittari, pastillit ja kummitädiltä saatu synttärilahja mun lempi Disney-piirretyt. Tai no Pieni Merenneito on se ykkönen. Kyllä muuten huomaa eron vhs:n ja dvd:n välillä. :D:D Voihan se  olla että se kulutus alkaa viimeinki näkyä 23 vuoden välillä tuon videon osalta. :D Syy, miksi katon tuota merenneitoa videolta mielummin on se että siinä on alkuperäis vuorosanat sekä dubbausäänet. Ärsyttää suunnattomasti, miksi niihin on menty tekemään muutoksia!

Toivottavasti mulla ois huomenna parempi olo, sillä huomiseksi on tavallaan sovittu yks kiva keikka! Alkaa sitäpaitsi jo ottaa päästä tää makoilu!
Halipusut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)