sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Rippijuhlavalmisteluita

Olin perjantaina shoppailureissun jälkeen serkkujen luona. Leivottiin Annikan kanssa täytekakun pohjat. siinä tunnit vierähtikin ja välillä käytettiin Bruno-koiraa kävelyllä. On se niin pehmoinen!
Leipomusten loppuvaiheella juotiin naisväen kanssa viiniä ja pian istuttiinkin ruokapöydässä syömässä miesten hakemaa jättipizzaa!







Huomenna (olin sanoa tanssitaan kesähäitä???) juhlitaan Aleksin ripiltä pääsyä herkutellen vaikka mimmosilla ihanilla leivoksilla! Mulla on vielä(kin) kenkäongelma meneillään.. En halua päätyä mustiin kenkiin, mutta uhkaavasti näyttää siltä että mikäli Veeran kengät eivät olekaan sopivat, joita tässä lähden sovittelemaan niin mun on tyydyttävä joihinkin mun mustiin korkkareihin (en haluu!!) Muuten mulla on katottuna mekko, korut, ainiin ja laukku!! Hiukset oon jo laittanu kiinni. :D Kampaaja kiharsi ne kyllä, mutta heitin ne sivuletille ja loppuosan kiinnitin toispuoleisesti nutturalle. Niin ja sanoinko jo että oon pikku*eekeri??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)