lauantai 7. heinäkuuta 2012

Kaveritapaamisilla

Torstaipäivälle olin buukannut kolme kaveritapaamista. Rollossa on mun kaikki kaverit, joten aina on vaan parempi jos joku on järkkäämässä bileet, johon suurin osa pääsee tuleemaan.

Puoli kahdelta tehtiin Ainon kanssa treffit Konttisen kentälle. Siellä Aino ja Olivia jo odottivatkin hiekkalaatikolla. Rakensin kerta toisensa jälkeen hiekkakakkuja ja -linnoja, jotka Olivia tyytyi mielummin muussaamaan kuin nostamaan niitä korkeammaksi. :D Lopulta sain (ainakin hetkeksi) näyttämään että taputellaan mielummin kevyesti linnan reunoja kuin lämässään ne heti maan tasalle. :D Rakentamisen jälkeen käytiin myös keinumassa ja tutustumassa liukumäkeen.

Sitten olikin aika siirtyä paikasta A paikkaan B. Lähdin Reettaa vastaan kolmen maissa keskustan kiepeille ja yhteistuumiin päätettiin lähteä syömään Rossoon. Päätettiin lämpimän kesäpäivän kunniaksi ottaa metsämansikka siiderit. Mun ruokavaihtoehto oli vaihteeksi grillimestarin porsasta ja Reetan oli kanapasta vuohenjuustokastikkeella. Aika ei ollut riittää, sillä alkusalaatteja syödessämme pälätettiin koko ajan ja ennen kuin olimme edes ehtineet lopettaa syömisen, meille tuotiin jo pääruoat. Jatkettiin salaattien syömistä kaikessa rauhassa ja juoruttiin taas. Mun ranskikset kerkes vähän siinä jäähtyäkki.. Pian kello alkoi raksuttaa uhkaavasti viittä ja mun pitäis siirtyä paikkaan C. Ennen kuin tarjoilija oli tuomassa meidän vaihtorahat takaisin, kerkesin kiinnostavimmat loppukuulumiset selittää pikakelauksella. ;)





Ähkyssä lähdin harppomaan kirkon rannalle. Katja-serkku tulikin mua jo vastaan poliisilaitoksen kohdalle ja siitä jatkettiin yhdessä matkaa. Jäätiin istumaan ruohikolle ihan rannan viereen ja katsottiin sorsaperheen arkea. Mäkäräiset tahtoivat tosin kovasti kiusata meitä, muttei annettu sen häiritä meitä. Tovin istumisen jälkeen, kun aurinko meni pitemmäksi aikaa pilveen, käveltiin jäätelökioskille.


Mulla on yleensä tavoite ottaa tötteröjäätelövalikoimasta aina jokin uusi maku. Tällä kertaa se oli bananasplit ja Katjalla se oli vaahtokarkki. Oli kyllä hyvää jäätelöä!! Jäätelöt saatuamme otettiin toinen istumapaikka. Siinä istuttiin vielä toiset puolitoista tuntia, jonka jälkeen lähdin kävelemään Even luo hakemaan mun yökamppeita ja pian äiti tulikin hakemaan mua ja ajettiin Muurolaan. Kotiin päästyä olin edelleen ihan ähky että hädin tuskin jaksoin juoda iltateen loppuun. Röyh.

1 kommentti:

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)