keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Kuntokuurille joutais

Hei!
Rovaniemelläkin on ollut aurinkoisia päiviä ja voi että tekisi mieli lähteä lenkille!
Viimeinkin kun mun flunssa alkaa olla ohitse, voisin hyvinkin aloittaa säännöllisen kävely-juoksun /pyöräilyn! Tämä vasen käsi ei mitenkään ole esteenä sille. Illalla voisin koittaa käydä 10 km lenkin. Tykkään niin paljon enemmän lenkkeillä täällä kotikonnuilla kuin Oulussa. Johtuen siitä, että täällä on hiljaisemmat lenkkipolut. Mua ku niin ahistaa se, jos joku tulee vastaan ja näkee mun hölkkäävän. :D Sillon stoppaan hyvän vauhdin ja alan kävellä. Sama koskee jos edestä tai takaa tulee auto.. Laskekaa siitä kuinka pitkiä juoksuspurtteja ehdin siis siinä ajassa ottaa. xD Onneksi rakas kämppikseni sai mun pidettyä yllä juoksua tuossa kuukausi (?) sitten kun tehtiin sopimus, että edes kerran viikossa käydään juoksemassa yhdessä n.7km lenkki.. No se ollaan tehty tasan kerran xD. Meillä on menny niin ristiin työharjotteluiden työajat ja sitten olin flunssassa kaksi viikkoa. Heh.

Tässä ois viikko ja vähän päälle kun mun ja pikkusiskon valmistujaiset koittaa. En haluaisi näyttää tätä enempää turvonneelta mekossani, joten pakko välttää makeaa. Se on mun pahe. Ei karkit, vaan kaikki suklainen ja leivokset.


Taidan alottaa tuon herkutteluiden vähentämisen huomenna, en siis kohtaa sitä vielä tänään. Mulla on hyvät perustelut. Pakasteessa on vielä noin puoli purkkia Ben&Jerry's jädeä, äitin ja iskän jääkaapissa oottaa mua muutama naminami-vanukas ja voi olla että tänään kun mennään Even ja äitin kanssa syömään, hairahdan jälkiruokaan..
Ei kuulosta hyvältä. Ottaen vielä huomioon, mitä tulikaan eilen syötyä. No kotona söin aamupalaksi naminami-vanukkaan ja kaakaon ja lounaaksi kunnon annoksen herkullista salaattia. Even kaa käytiin Hesessä syömässä jätti-hamppariannokset, kaupungilla halusin välttämättä kevään ensimmäisen jäätelötötterön, mutta Eve väitti kivenkovaa ettei Rollossa oo vielä avattu niitä jäätelökioskeja. Pettyneenä menin Rinteenkulman K-markettiin ja ostin Ben&Jerry's jäätelöä. Keskustaan päin takaisin kävellessämme olikin Rovakadun ja Koskikadun kohdilla auki oleva jäätelökoppi ja mun oli pakko ostaa...YKSI PALLO mango-melonia. :))))) Illalla  telkkaria katsellessa söin sitten reilu puolet sitä ostamaani jäätelöpurkkia...Noloa.


Mutta pitemmittä puheitta, alan tässä meikkaileen ja hinautumaan keskustaan taas. Lupaan välttää jäätelökojuja. :) (syön siis pakkasesta ensin tuon Benin ja Jerryn)

8 kommenttia:

  1. Välillä täytyy herkutella, että jaksaa. Huom! Välillä. =D Olet sit huomisesta lähtien ananas-vesimeloni-vihersalaatti-raejuusto-tonnikala kuurilla, niin takaan että sen ankara noudattaminen tuo haluamasi tulokset viikossa. Tosin terveellisempi vaihtoehto olis plaaplaaplaa -sehän tiedetään. =D

    Tsemppiä!! Itsellä kans pika kesäkuntoon kuuri juuri edellä mainituilla ruoka-aineilla (esim. aamupalaksi runsaasti vesimelonia tai ananasta, lounaaksi raejuustoa-tonnikalaa tai vihersalaattia iltapäiväpalaksi runsaasti vesimelonia tai ananasta ja illalliselle lounaan toista vaihtoehtoa, iltapalaksi 1dl raejuustoa ja ananasta) ja lisäksi pyrin lenkkeilemään ja tekemään tunnin lihaskuntoharjoituksen joka päivä. Ja se on pakko, laiska ku olen ollu niin eipä lyhyessä ajassa muuten mihinkään tuloksiin pääse. Mutta ne bikinien pukemiset ylle kummasti motivoi ku ne ennen tätä urakkaa kerran laittaa päälle ja peiliin katsoo. =D

    Karo

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkeistä! Täytyy käydä hakemassa kaupasta vesipitoisia hedelmiä ja tehdä erinäisiä salaatteja ja yhdistää rahkaan. :)

    VastaaPoista
  3. Jossain oli että kunhan tarkkailee ettei syö yli 800 kaloria ja 80g hiilareita päivässä, niin ei oo väliä mitä syö. Niin ja tietty ei saa unohtaa urheilua. :) Mut on se kauheaa olla nainen. Mä rakastan kans leivoksia ja herkkuja. =P

    Malka

    VastaaPoista
  4. No nyt tuli himo heselle!!

    VastaaPoista
  5. vettä ja ravintopitoisuuksiltaan tasapainoista ruokaa. eikös valmistuva kokki pitäisi tietää Nämä asiat. eikä välttämättä tartte lähteä hölkkälenkille. pyöräily on hyvä tapa, kunhan suoritus kestää noin 45 min. ns. 2 krt viikossa 10 km. ei ole mitään vaikutusta. se jopa voi olla haitaksi. tasapainoinen liikunta ja katse "mitä syön" asenne on hyvästä.

    VastaaPoista
  6. Kivoja kuvia! Mitä shoppailit? :)

    <3 IS

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)