keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Näyttö edessä+asua

Rehellisesti sanottuna, oon kerrankin nukkunut yöni hyvin turhaa stressaamatta tämän päivän näyttöä. Tosin ennen heräämistäni näin painajaista että tilaisuuden henkilömäärä olikin noussut 12 hengestä 97:ään! Heh.
Mua ei jännitä yhtään, no ihan vähän! Työpaikalla ne auttaa mua, joten ei huolta. :) Oon laatinu itelle hyvän suunnitelman ruokien valmistuksen toteuttamista varten, joten no worrys!
Annosruokien valmistamisen näytössä teen tilausmääräyksen mukaiset tarjottavat. Listalla seisoo lasagne, broileri-pastasalaatti, jauheliha-crepit, punajuurisalaatti ja coleslaw. Mulla on onneksi hyvin aikaa toteuttaa ruoat, sillä edessä on iltavuoro ja seitsemän tuntia aikaa. :D Ruoat kuljetetaan tilauksen tekijälle huomisaamuna.
Viimeistä viikkoa harjoittelussa viedään. Lauantaina koittaa vika päivä ja sekin on vain nelituntinen, sillä mun tunnit tulee täyteen. Ihana, ihana hiihtoloma kutsuu!
Päälläni olevat leopardi-pusero on siskolta saatu/ alunperin Lindex, mustat housut/VeroModa ja mustat kiilat/ Click shoes.

Näköjään joka kuvassa oli käsi jäänyt kiinni hiuksiin. :D

ps. Ootteko Te vielä elossa, kun ei oo kuulunut mitä teille kuuluu?

6 kommenttia:

  1. voi vitsi miten kiva asu :) noi kengät on sairaan siistit ♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Aina vähän kaihertaa laittaa kuvaa asua, varsinkin jos päivä tulee olemaan keittiössä, niin silloin ei ole väliä mitä loppupeleissä on päällä, koska kukaan ei näe kuin sen kokkiasun. Tänään päätin kuitenkin vähän yrittää. :)

    VastaaPoista
  3. Hyvää kuuluu, viikonloppu häämöttää! :)

    Kivat asukuvat -aika kissa. ;)

    <3 IS

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos, sinä toinen upeus ;)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)