torstai 8. maaliskuuta 2012

Naistenpäivä


Tim Christensen & The Damn Crystals- Far Beyond Driven

Oikein ihanaa naistenpäivää te kauniit naiset! Onko teitä hemmoteltu tai huomioitu normaalia enemmän? Täällä päässä on ollut normaaliin tahtiin hiljaista, vaikka oon muutaman onnittelun saanut mieshenkilöiltä.

Viime yön nukuin ihan melkeinpä nollalukemin. Iltavuorosta menin tänään aamuun ja ehkä se sitten vaikutti unettomuuteen tai täysikuu. Työvuoron jälkeen painelin kauppaan ja kotiin tekemään pieniä kotitöitä, sillä serkku tuli kylään. Kyläilyn jälkeen jouduin tekemään vielä mutkan kauppaan unohtuneen ostoksen takia. Toinen serkku pyysi mua leipomaan suolaista ja makeaa lauantaille hänen järjestämilleen vaatekutsuille. Kaavalin tekeväni parmankinkkupiirasta, feta-oliivikiekkoja sekä brownie-tuorejuustopiirasta. Tässä olenkin noita suolaisia tehnyt ja huomiselle jätän makean teon. Oon ihan naatti! Mulla on vielä pyykkituvalla kone hyrräämässä!
Tänään on pakko mennä ajoissa nukkuumaan, että jaksaa huomenna mennää aamuvuoroon!
ps. Oon saanut ladattua lisää Tim Christensen & The Damn Crystalsia lisää, josta pätkä kuunneltavissa ylhäällä. Tuo musiikki tekee mut niin onnelliseksi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)