perjantai 9. maaliskuuta 2012

Linnan tähtien Jussi69

"Ulkokuori voi pettää" sekä "ei ole kaikki miltä näyttää" -siteeraukset pääsi mun suustani eilen ulos katsoessani Linnan tähdet -sarjaa mtv3-kanavalta. 


Toisen kauden Linnan tähdet -ohjelmassa seurataan kuutta julkisuudesta tunnettuja henkilöitä, jotka asuvat Italiassa Toscanan alueella keskiaikaisessa Castello di Pergolato-linnassa viikon ajan. He viettävät aikansa  toisiinsa tutustuen ja jokainen toteuttaa päivän, jonka kyseinen linnan tähti on suunnitellut ohjelma etenee päätähden mukaan.  
Viime tuotantokausi jäi ehkä yhden jakson katsomisen kertaan, mutta toisen kauden henkilöt herättivät mielenkiinnon alkaa seurata ohjelmaa.


Toinen tuotantokaudet tähdet ovat Pirkko Hämäläinen, Roman Schatz, Jussi 69, Lenita Airisto, Katariina Souri ja  Eino Grön.
Torstain Linnan tähdet- jakson näet täältä,  jossa siis seurataan Jussi 69 päivää.


Mutta siis siihen asiaan. Ei mulla ole koskaan ollut mitään erityistä mielipidettä tästä tyypistä. Ehkä se perus, että bändit heput on tosi kovia ja musavideoilla pyörii vähäpukeisia tyttöjä. 
Linnan tähtiä katsoessa, mulle on avautunu Jussista ihan uusi puoli. Kun tyypin päästää ääneen, mulla vaan loksahtaa suu aukia tuumien että onpa kaveri älykäs ja monipuolinen. Mielettömän symppis ja suorasanainen. Mulla nauratti kun Jussi 69 aloitti päivänsä sanoen ettei todellakaan oo aamuihminen ja kiroili kiroilemistaan. :D


The 69 Eyes- Lost Boys


The 69 Eyes- Sister of Charity

Ovatko muut jääneet koukkuun Linnan tähdet -ohjelmaan tai ylipäänsä Jussiin? Kuka on suosikki tähtenne?


2 kommenttia:

  1. mie kyllä olen olen koukussa siihen sarjaan. osaksi voi johtua siitä että oma rakas veli siellä kokkailee tähdille. :)
    ja Jussi kyllä pääs yllättämään !

    -Hanna :)

    VastaaPoista
  2. Hanna:
    WAU! Aivan todella mahtaa, että näkee oman veljen kokkailevan niin mainioita ruokia!

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)