maanantai 5. maaliskuuta 2012

Lauantai-ilta

Muumit pyörimään ja raportointi lauantai-illasta voi alkaa!

Lauantaina työharjoittelusta tultuani kotiin kilautin Annille, että lähetään tänään ulos. Ainoa paikka mihin Annin nuorekkaan iän puolesta päästiin oli Tivoli, *sarkasminen jipii -huuto*.

Sillä välin kun Anni meni tilaamaan tuli sitten mun pöytään istumaan pari kemiläistä jamppaa. Toinen aloitti keskustelun " Tultiinko me ahistelemaan sua ku istuttiin tähän vastapäätä?" -No ette tietenkään, vastasin. Siinäpä se sitten kyseli mitä oon elämässäni tehny. Kerrottuani että oon käyny niitä ja näitä kouluja keväällä valmistun taas.. Sain sitten kohteliaan kommentin: "Ai, eli mitä sie sitten oot.... 27  vuotias?" -Kiitos. :D En nyt aivan... Kiva kommentti 21 vuotiaalta... Juteltiin sitten niitä näitä kun olin toipunut tästä pienestä järkytyksestä. Sain sitten kuulla että olen ahistavan mukava. Jee! Mistä näitä kohteliaisuuksia satelee?! Anteeksi kun olen tämmönen. :D En kuulemma vastaa sitä kuvaa miltä näytän tai jotain.. :D

Luojan kiitos, Anni tuli viimein ja tehtiin sitten puolen vaihto Haaremin puolelle. Pikku hiljaa porukkaa oli tullut lisää. Tällaisenä vanhuksena järkytyin nähdessäni pikkutyttöjä ihan miniminimekoissa ja varmaan 15cm koroissa tanssien varsin.. ..uhkeasti. Ei kyllä ole Tivoli mun paikka kun ei siellä tullu vastaan kuin 21 vuotiaita. Kyllä, aivan liian nuoria. :D Hirrrveen mukavaa oli ja erittäin mukavaa oli nähdä serkkupoikaa ja hänen kavereitaan. :) Mutta eiköhän mulle taas muutamaksi kuukaudeksi tää riittäny, ei herttinen komento sittenkin takaisin! Taidan joutua juhlimaan mun synttäreitä muutaman viikon päästä..

Sunnuntaina sitten juotiin teetä ja tein meille ruokaa. Ulkona oli mielettömän kaunis ilma, joten saatoin Annin kotiin ja lähdin tunnin lenkille!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)