maanantai 12. maaliskuuta 2012

Hengissä


Tim Christensen & The Damn Crystals- Damn Crystals


Noniin hei vain teille kaikille tasapuolisesti. Mulla on viimeinkin kuuden päivän harjotteluputki ohi ja nautin kahdesta vapaapäivästä (sekä viimeisestä harjotteluviikosta). Lauantaina mulla oli pitkä iltavuoro ja käveltyäni kotiin menin suihkun kautta suoraan sänkyyn. Mulla on takana neljä huonosti nukuttua yötä takana. En osaa sanoa johtuiko eka yö kuunpimennyksestä ja loput stressistä. Opinnäytetyö jyskyttää takaraivossa. Tai siis sen aloittaminen. Tänään katsottiin Veeran (kämppikseni/"vaimoni") kanssa Piiat-leffa (The Help). Leffa oli kyllä hyvä, ehkä voisin tehdä pitkästä aikaa leffa-arvostelujakin. Viimeisimmästä on vierähtänyt hieman aikaa.


Leffan jälkeen tein näyttösuunnitelman ja päätin jättää opinnäytetyön huomiselle. Mulla on onneksi ensi viikko kunnolla aikaa tehdä sitä, sillä lähden Rovaniemelle hiihtoloman viettoon heti lauantain työvuon jälkeen. Mulla on ihania uutisia, mutta sen näette täällä ensi viikolla. Melko spontaani, mutta silti niin ihana juttu! Mun täytyy myös alkaa kovasti suunnitella mun synttärikakkua ja tehdä se tilaus UllanUnelma-sivulta, niinkuin edellisessä merkinnässä kerroin! Kääk, oon ihan vanhus! Ouluun täytyy kuitenkin palautua juhlistamaan omaa tärkeää merkkipäivää, joten Rollosta palaudun varmaankin jo torstaina, että ehin leipoa ja värvätä hurjat kutsut (älkää tehkö sanamuunnoksia).




(Kuvia aikalailla tasan voden takaa, kun vietin hiihtolomaa Porissa ja Turussa. Osallistuen muuttoavustukseen ja isosiskon 3kymppisiin.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)