keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Ei kahta ilman kolmatta, ei kun kuudetta

Lupaan, että nyt tulee päätös synttäripostauksiin liittyen. Tai ainakin siihen asti, että siskojen lahjat saapuvat. Niitä ootan innolla! Mutta siihen födelsedageniin! Maanantaina koulun jälkeen Terhi a.k.a Olli ja Jenna a.k.a Jamppa tulivat luokseni. Mun täytyi suorittaa tehtävä lunastaakseni heidän antaman synttärilahjan. Koululta lähdettyämme kävelemään mun luo, mun piti sanoa vastaan tulevalle pojalle "ootko komee". No arvatkaapa suostuiko tää epäaito oinas tuollaiseen spontaaniseen juttuun, no ei tietenkään, vaan sanoin että korkeintaan moikkaan. Senki tein vähän fuskaten. :D Heti ku pari poikaa oli jo menny mun ohi, sanoin sitten isoon ääneen "HEIII!". Kuulemma se riitti tytöille, onneksi.

Mun luo päästyä tytöt menivät vaihtamaan vaatteet ja ojensivat mun lahjapaketin. Sisällä oli kirkkaan korallin väriset ruusu-hiuskoristeet, kahden sormen sormus(?), kolmet eri korvakorut sekä toppi+shortsit mielikuvitusrikkailla teksteillä terästettyinä!

Mun täytyi pukea ne päälle ja himmalla koko ilta ja mukamas seuraava päivä koulussa niillä. Tylysti totesin, että reksi käskis välittömästi mua vaihtaan toiset vaatteet ylle. :D

Laulettiin singstaria, katottiin Salkkarit, Kolme kundia ja tyttö, Täykkärit ja Sinkkuelämää. Täydellinen maanantai on takaisin, kiitos Sinkkuelämän. Mutta miksi se oikeesti alkoi TAAS pyöriä telkusta?? Pakko kuitenkin myöntää, että näin tuon ekan jakson ensimmäistä kertaa. :D Niinpä! Ja kuinka monesti onkaan tullut katottua kyseinen sarja.

Herkuteltiin kakulla, joka oli tyttöjen mielestä hyvää, maiskuteltiin myös rockyroadia, sipsiä ja aakkoskarkkeja. Karkkikippo alkoi tyhjentyä aika nopeasti, sillä aina kirjaimen tullen keksittiin, että "S niin kuin... Sakari! Joo tää on mun tuleva hellu!" jne.
Ennen Salkkareita haettiin Hadiasta kebabaa. Kukaan ei jaksanut syödä ruokaansa loppuun.
Tää päivä kompensoi potensiin sata lauantaihin verraten.
Kiitti muruset!



Tekstiä pitikin hieman vahvistaa.

Hän häkeltyi. :D







1 kommentti:

  1. huippuja kuvia! :D näytti kyllä kivalta synttäripäivältä :)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)