tiistai 27. maaliskuuta 2012

Bannerin vaihdos!


V.2010-2011

V.2012->

Pari vuotta ollaan menty samalla bannerilla, jossa on keikistelyt itse allekirjoittaneen lisäksi 22-vuotissynttärikakku. Oon vaan huijannut teitä muokkaalla jälkimmäisen kakkosen kolmoseksi. En olis lähtenyt (välttämättä) samaan touhuun nyt kun oon 24, muuttamalla kolmosen neloseksi, heh. Olin ikionnellinen kun Mirka oli lukenut mun ajatukset ja tehnyt jälleen mulle mainion bannerin.Pääsette näkemään tästä päivästä eteenpäin hieman tuoreemman näköisen version minustakin.
Kiitos ja kunnia jälleen Mirkalle. Oon oikeasti todella, todella iloinen kun olit laittanut tämän kuvan sähköpostiini!
Hali!

Mitä tykkäätte? :)))

8 kommenttia:

  1. Hyvännäköistä! Tyttö, kakku ja teksti!:)

    -Emmi

    VastaaPoista
  2. Tosi kivan näkönen toi uuskin banneri! :)

    VastaaPoista
  3. Hyvältä näyttää, raikas ja uudistunut ilme! :)

    VastaaPoista
  4. miten toi kuva ja teksti on noin kaukana toisistaan tuol ylhäällä? :D

    VastaaPoista
  5. Eve: Kiva kuulla! :)

    Anonyymi: Jee!

    Mirka: Piti vähän venyttää sitä että se kuva keskittyy suht keskellä tuota seinää. Mutta nyt lähensin sitä tekstiä kuvaan päin. <3

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)