tiistai 14. helmikuuta 2012

Happy Valentine's Day+ voittaja on...

Suloista, ihanaa, rakkaudentäyteistä, makeata sekä iloista ystävänpäivää! Tänään (viimeistään) kiitellään rakkaita ystäviämme, jotka kertovat rehellisen mielipiteen, istuuko valitsemasi mekko sinulle oikeasti, mikä onkaan tarina tämänpäiväiselle hiustyylillesi, mistä ihmeen mummulan vintiltä olet penkonut nuo kengät!!? ym.

Tänään ystävät saavat kuulla ainutlaatuisuudestaan, luotettavuudestaan ja siitä kuinka tärkeä osa he ovat elämääsi. Minulla on ollut niin ihana tuuri, että olen saanut pitää ison joukon ystäviä elämässäni mukana jo päiväkodista asti. Viimeisten vuosien varrella olen saanut tutustua muutamiin huippuihin tyyppeihin, joista on tullut minulle myös erittäin läheisiä. Viime vuonna kirjoitinkin muutamista ystävistäni tännekin pienen postauksen. Joten tässä tämä luritus tuli tiivistettynä. :)
Eilen illalla mainitsinkin, että kaksi luokkalaistani tulee tänään luokseni syömään, joten täytyy lähteä tästä tekemään loppu koristelut jälkiruokiin ja pikkuhiljaa laittaa itsensä nätiksi.

♥ IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ !! 

Seuraavaksi pääsemme siihen toiseen mielenkiintoiseen aiheeseen, arvonnan voittajaan! Te teitte tän mulle eritäin vaikeaksi. Joukossa oli toinen toistaan hyviä vastauksia ja arvostin kovasti niitä kommentteja, joissa annettiin kunnolla sitä palautetta. Täten näin ystävänpäivän merkeissä lähetän mieluusti korusetin henkilölle, joka on: 
Onnea! Laitoin sinulle sähköpostia, joten olehan yhteyksissä niin saat mahdollisimman pian lahjasi! 

2 kommenttia:

  1. Kiitos vielä tätäki kautta, oon ihan intopinkeenä juossu ympäri kämppää (kuin viisvuotias, huutaen mä voitin mä voitin :---D).

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)