perjantai 27. tammikuuta 2012

Viikonloppusuunnitelmat uusiksi

Toiseksi viimeinen harjotteluviikko takana! Tallustelin aamulla kahvilaan ja heti ensimmäiseksi työpaikkapomo kysyi oonko terve. " No ei mulla ihan paras mahdollinen olo ole, MUTTA KYLLÄ MIE AION OLLA TÄMÄN PÄIVÄN." Ja niinhän sitä oltiinkin. Tosin kyllä siinä päivän mittaan tunsi, että taitaa olla hieman lämpöä. Eihän mulla ollukaan kuumetta viimeksi, ku viime lauantaina. :D Ja nyt tuntuu että nuha kurkkukipu meinaa peitota mut. :/

Mulla oli suunnitelmissa lähteä tädin ja serkkujen mökille Oulujärvelle viikonlopuksi, mutta pitipä sitten soittaa ja perua koko reissu. Samalla tuli äitiltä viesti, että tulee sittenkin iskän kans mun luo. Jaah, no pääsepä äiti hoitaan mua! Kukaan ei hoida niin lempeästi ja huolellisesti kuin oma äiti. Luulen tosin ettei mun oma 'ego' (?) anna äitin täällä häärätä ja hoitaa mua ja mie vaan makaan. Kävin kaupasta ostamassa herkkuja aamupalalle ja nyt mulla alkaa broileri-minestronekeiton teko.

(Kuva)

Apua, miten huomasinkaan ajan kuluvan kun huomasin mikä päivä tänään on. Kuun viimeisenä päivänä tämä blogi täyttää jälleen vuosia, jo kolme vuotta! Täytyy alkaa miettiä jotain kivaa arvontaa tänne puolelle. Edellisestä on hieman aikaa. :)
Tähän liittyen saatte antaa ehdotuksia , minkälaista kisaa haluaisitte?

1 kommentti:

  1. joko siitä tulee kolme vuotta. nopeesti menee ja selvää kehitystä on tapahtunut. :) hmmm. minkähänlainen olisi kiva kisa.... ja palkinto! Pitää alkaa miettiä!

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)