sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Pe+la+su ruokapäiväkirja

Rehellisyyden nimessä viikonloppu meni ihan läskiksi. Tuli sorruttua isolla kädellä hiilareihin ja jätti laskiaispullaan.  Ensi viikko tulee onneksi olemaa vähän parempi kun ei ole mitään houkutuksia esillä. Minä kun en viitsi kieltäytyä  herkuista, jotka ovat nimenomaa ostettu mulle tuliaisiksi. Se on epäkohteliasta. Ja oikeastaan parempi niin että söin, niin ei ole enää kiusauksia ja suuria himotuskia.

Perjantai:


Ruoka:
klo 7.00 Nutrilett suklaapirtelö (maidolla),
klo 8.00 tee
klo 10.00  puoli lautasellista salaattia, 1 kampelapala
klo 12.30 tee, puolikas aurinkokuivattutomaatti täytteinen fetakolmio ( pohdittiin toisen harjottelijan kanssa, että eihän se yks haittaa kun puolitettiin se meidän kesken. :D )
klo 16 Nutrilett suklaapirtelö (maidolla)
klo 19 muutama pieni kanapala edellispäivän kanasalaatista
klo 21 broileri-minestronekeittoa
klo22.30 2xtee


Liikunta:
Arkikävely about 30min. Tulin aamulla harjotteluun kävellessäni kuumeeseen, mutta silti olin koko päivän töissä. Loppu viikonlopun sairastelin, mulla oli vieraita, oli hirveät pakkaset, joten hyvät syyt olla harrastamatta liikuntaa.

***

Lauantai:


Ruoka:
klo 9.00 puolikas kiivi, 1/3 banaani, hunajamelonisiivu, puolikas laskiaispulla (tsot tsot), tee, mustaherukka smoothie, appelsiinimehulasillinen
klo 13 McDonaldsin kanasalaatti ilman kastiketta ja ilman krutonkeja vaikka ne jostain kumman syystä levitin salaatin päälle (ja join vettä)
klo 14 kaakao
klo 17 puoli lautasellista salaattia, kanan rintapala, kaakao
klo 22 ruisjyväleipä; kinkku, juusto, kurkku, 2xtee


Liikunta: -



***


Sunnuntai:


Ruoka:
klo 9.00 puolikas laskiaispulla, tee, mustaherukka smoothie, appelsiinilasillinen
klo 12.00 runsas lautasellinen salaattia, broileri-minestronekeittoa
klo 14.00 2x tee
jaah, pitäisköhän sitä syyä kenties jotaki?


Liikunta: -






Yleiskatsaus koko viikosta:
-aineenvaihdunta vilkastunut
-painoa lähtenyt 1,5 kg, joka on ollut luultavasti nesteitä
-lenkin tehtyä parin tunnin päästä on väsyttänyt todella paljon. Josta on tullut huomattua että väsymystä ollut enemmän kuin normaalisti.

2 kommenttia:

  1. Soo-soo! Ei ihme että väsyttää kun et saa mistään kunnollista polttoainetta, varsinainen nuukailudieetti käynnissä! :) - Oikeasti, hiilaria vain vähän ja/tai rasvaa elimistöön! Aivot ja keho tarvitsee rasvaa. Tuo 1,5kg tulee heti takaisin muuten. Ja sokerin määrään kannattaa ehdottomasti kiinnittää huomiota. Nälässä ei tarvitse olla vaikka koettaakin kuihtua! Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Samaa ajattelin!:) Elimistö alkaa yllättävän pian käymään säästöliekillä jos ei saa tarpeeks energiaa, rasvaa ja proteiinia nyt vaan lisää! Tsemiä!:)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)