perjantai 20. tammikuuta 2012

Kommentaattori rikki

Oon viimeisen kuukauden aikana huomannu että osa blogeista, joita seuraan on osoittautunut kommentoinnin osalta kimurantiksi. Tympeää kun kerrankin haluaa jättää kommentin, niin eteen avautuu tällainen loota:


En pysty valitsemaan profiiliani nuolesta, joten se siitä sitten. Onneksi suurimmalla osalla näkyy profiilissaan sähköpostiosoite ja/ tai Formspring , jonne voi nakata viestiä, mutta sitten on niitä joila ei näy niitäkään ja se suoraan sanottuna *ituttaa.
Eli onko vika minun koneessa, voiko sitä muuttaa asetuksista vai joudunko kärsimään tästä lopullisesti?

2 kommenttia:

  1. Mulla luki tänäänkin yhdessä kommenttiboksissa nimen kohdalla "google tili" tai piti valita minkä haluaa sieltä laittaa vaikka olin kirjautunut. Sitten kun painoin julkaise niin meni kuitenkin kommentti perille.

    VastaaPoista
  2. Voi että ku mulle tulis se edes se näkyviin. ::(( mutta mulla ei taphdu mitään vaikka kuinka painaisin tuosta nuolesta. :///

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)