torstai 26. tammikuuta 2012

Ke+to ruokapäiväkirja

Hyvää iltaa!
Ihana nähdä että lukijoita on tullut lisää! Siellä taitaakin olla muutama liikunnasta ja ruokavaliosta kiinnostunut?

Palataan eilisen ja tän pävän ruokamerkintöihin!

Keskiviikko:


Ruoka: 


klo 9 Nutrilett suklaapirtelö (maidolla), jonka nestemäärää lisäsin puolella desillä. Juoma ei ole tällöin niin paksun makuista.
klo 12.30 tee
klo 13.00 Mama kananuudelia(pieni paketti), maustamatonta kanan rintafilettä sekä wokkivihanneksia
klo 15 tee
klo 19 Mansikka-maitorahkasmoothie
22.30 Pieni annos puolukkapuuroa


Liikunta:
Lenkki 30 min. -> Hrrrrrrrr!! Pakkasta -19'c!
Jumppa 20 min


Fiilikset:

  • Iha jees. :D




Torstai:


Ruoka:
klo 6.00 Nutrilett suklaapirtelö (maidolla)
klo 8.00 tee
klo 10.30 salaattia, broileria kookos-pähkinäkastikkeessa, hieman riiriä
klo 13 tee
klo 14 pieni hairahdus makean suhteen; työharjottelussa oli kakkupala jäänyt ylimääräiseksi. Maistoin sitä teelusikallisen. :)
klo 15 banaani
klo 17 mustikka-maitorahkasmoothie, johon laitoin kaurahiutaleita
klo 18 rääppiäisiä kaverin salaatista; kanapaloja
klo 22.30 tee

Liikunta:
Arkiliikunta: 40 min
Jumppa 2 h


Fiilikset:

  • Hyvät fiilikset. 
  • Jee, puolitoista kiloa lähteny, luultavasti nesteitä.
  • Ajoittainen päänsärky. Väsymystä ilta kasista lähtien.


Aamunaama tasan kello 6.00. Eikä ees väsyttäny!




Halipusut ja kauniita unia!

2 kommenttia:

  1. heidi rakas,tiedäthän että nuudeleissa on ihan hirveästi kaikkia lihottavia aineita :D en nyt muista mitä kaikkea mutta jos painoa haluaa pudottaa nii nuudeleita pitäisi välttää..kokeile vaikka bataattilohkoja yms..

    VastaaPoista
  2. Juu. Tiedän. Kaveri tuli kylään niin tuli sitten ostettua nuudeleita ostettua.

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)