torstai 27. lokakuuta 2011

Virkeenä

Huomenia!
Image and video hosting by TinyPic
Viikko on lomaa jo vietty ja oon nukkunu joka yö 9-11 tuntia. Tänään mulla oli ensimmäistä kertaa pitkään aikaan herätyskello kuitenkin soimassa klo 6.20. Päätin saattaa pikkusiskon bussipysäkille ja jatkaa siitä lenkkitielle. Reipasta juoksu/kävelytahtia etenin ja lenkin pituus oli 45 minuuttia. Mulle henkilökohtaisesti sellainen lenkki on kaikkein paras kun on melkein yltäpäästä hikinen, jalkoihin sattuu ja kurkku alkaa kuivua (tällöin saa koko ajan rykiä).Onnistuin näissä kaikissa paitsi, nyt ei nilkkoihin sattunut onneksi.

Image and video hosting by TinyPic
Äitin kanssa käytiin toissailtana 12km lenkki. Äiti sanoi ettei oo koskaan käyny niin pitkällä kävelemässä. Siis on kävellyt tuollaisia määriä muttei siellä alueella, jossa kävimme yhdessä. Se oi kuitenkin aika kevyttä, ei tullu hiki eikä kumpikaan hengästynyt.

Image and video hosting by TinyPic

Nyt lähetään äitin ja iskän kanssa puutöihin. Onneksi hallilla on kuitenkin kone, joka ne puut pilkkoo. Täytyy vaan niitä tukkeja nostaa hihnalle. :)


Image and video hosting by TinyPic
Puutöitten jälkeen on maalattava hieman mun posliinitöitä, joihin mulla on pitkästä aikaa ollut aikaa paneutua. Tässä niissä on ääriviivat tehty. Teen niitä joulu-/synttärilahjoiksi.

Image and video hosting by TinyPic
Aion ehtiä käymään vielä kummitätiä moikkaamassa ja siinä mun päivä taitaakin olla.
Huomenna on lähtö Turkuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)