perjantai 28. lokakuuta 2011

Viimeinen lomapäivä Rollossa

Tuntuu utopistiselta, että eilen tähän aikaan olin saanut käytyä aamulenkillä, tehtyä polttopuita (josta nyt onkin hartiat ja kyljet kipeänä), tapeltua Saunalahden liittymämyyjän kanssa ja maalattua posliinitöitä.
Mitä olen saanut tänään aikaiseksi? Noustua ylös sängystä tunti sitten, haettua postin, syötyä aamupalan ja laitettua pyykkikoneen päälle.
Eilinen voittaa kepeästi! Illalla pakkasin jo matkalaukun ja hommattua matkaeväät, joten ei mulla tälle päivälle pahemmin puuhasteltavaa.
Taidan alkaa leipoa, siinä mulla kuluu mukavasti aika!

Image and video hosting by TinyPic

Tänään saan mun valmiit teepussinalusta-työt posliiniuunista! Tuun näyttäämään uutukaiset täällä vielä. :)

Image and video hosting by TinyPic

Toivon, ettei tällä kertaa mua yritä pokata mikään keski-ikänen tai ylipäätänsä kukaan. Oli se sen verran hirveetä matkustaa viimeksi Turkuun, ku se ukko olis halunnu jatkaa mun kans keskustelemista MUN HYTISSÄ!

Image and video hosting by TinyPic

Eilinen asu:
Tunika-Basic
Putkihuivi- GT
Sukkahousut-jostain kaupasta
Nilkkurit- Click shoes
Kaulakoru-Glitter
Käsikoru-Snö

2 kommenttia:

  1. Heidi oot kauniina!
    Mukavaa reissua! Vitsi sulla on kyllä pitkä loma! Toiset ne on jo kouluihin palannu. :D

    VastaaPoista
  2. Tuo putkihuivi on ihana! :)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)