maanantai 17. lokakuuta 2011

Täydellinen maanantai on palannut!


Chisu- Minä ja mun pää

Kun muuten maanantait on niin kurjia, niin onneksi iltaa kohden maantai paranee. Syy siihen on aiemminkin mainitsemani naistenpäivä! Sehän se nimittäin on, sillä telkkari aukeaa mulla
klo 19 Neljän tähden illallinen-ohjelmalla, jatkuu heti perään Salatuilla elämillä, Suomen huippumalli haussa, ja se tärkein ohjelma joka tekee siitä niin täydellisen on tänään kanavalle palaava TÄYDELLISET NAISET!!! Sarjan 8. ja viimein kausi alkaa tänään Nelosella klo 21!Ilta päättyy Sinkkuelämän tuplajaksoihin ja sitten Heidin silmät menevät (toivottavasti) kiinni.

Image and video hosting by TinyPic


ps. Nyt koitan olla laittamatta tänne mitään ruokaohjeita, kun tuntuu että ihmiset eivät pysty tulemaan näille sivuille niiden tuodessa näläntunteen. :D Paitsi että mulla on arkistoissa odottamassa Turkinpippurijuustokakku sekä suklaakeksi-ohje.

pps. Mulla alkaa 2½ viikon syysloma keskiviikkona! Ei millään ois jaksanu lähteä tänään kouluun..

1 kommentti:

  1. Samaa tv putkea seurattiin täälläkin :)
    Vilkaiseppa jos kerkeet -->
    http://wearewhoweareblog.blogspot.com/

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)