tiistai 11. lokakuuta 2011

Messuille valmistautumassa

Jep, tänään tavattiin muutaman muunkin messu-edustajan kanssa opomme, joka kertoi meille huomis- ja torstaipäivän Eteenpäin koulutusmessujen ohjelmasta.

Täällä nyt oon sovittanu mun "esittelypaitaa" ja plaarannu läpi noita esitemonisteita. Kivat päivät tulossa! Huomenna oon siellä aamupäivästä ja torstaina iltapäivästä. :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tämmöstä tänne,nyt kuitenkin katsomaan mun uutta lempi sarjaa; KLIKKAA mua! Sitten vielä noiden esitteiden lukemista ja torstain tenttiin lukemista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)