sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Treenistä

Iltaheipat!
Juuri tulin takaisin Ouluun viikonloppureissulta Rovaniemeltä. Ihana, vaikkakin lyhyt, viikonloppu takana! Pikkusiskon, Even, kanssa kuvailtiin lauantaina kuvia ja leikittiin serkun lasten kanssa. Mutta viikonlopun kuvia tulee ensi viikolla sitten lisättyä tännekin näytille. :)
Image and video hosting by TinyPic
Lähinnä tulin tänne kertomaan kuulumisia, mitenkä mun syyskuun aikana startattu treeni on lähteny käyntiin. Kommenttilaatikkoon oli aiheesta tullut kysymys, joten päätin vastata siihen mielummin ihan omassa merkinnässä kuin tiivistää lyhyesti kommentin perään.

Olen varmaan aiemmin jo sanonut, ettei lenkkeily Oulun maisemissa oikein houkuta lähinnä ihmispaljouden takia. Toissa viikonloppuna käytiin Veeran, Emman ja Hollyn kanssa täälä mukavan pituisella lenkillä ja jotenkin sen lenkkireitin jälkeen innostuinkin liikunnasta uudelleen, täällä. Parina iltana tosin oon käynyt vain lenkillä, mutta tällä viikolla startattu lihaskuntojumppa on kerännyt enemmän kiinnostusta. Motivaatio on enemmän lisääntynyt, sillä jouluun mennessä mulla on tavoite päästä mun kyljyksistä ja pelastusrenkaasta eroon! Aiemmin linkkaamastani Bodyrock.tv:n treenistä olen saanut iltajumppiini kivoja uusia liikkeitä, joita olen tehnyt tällä viikolla joka päivä paitsi eilen.
Joten treeni on siis alkanut hyvin ja toivon sen pysyvän yllä läpi syksyn ja tietenkin lopun elämän. :) Aina tulee niitä kausia, että niin sanottu extra liikunta (arkiliikunnan lisäksi) jää ja välillä se lisäänytyy. Vaikea sanoa mikä siihen vaikuttaa.

Image and video hosting by TinyPic


Miten sinä pidät itsesi kunnossa? Onko sinulla erityinen ruokavalio vai syötkö fiiliksen mukaan? Lisääkö kevät vai syksy liikkumista?

Mukavia viikonalkuja kaikille!

1 kommentti:

  1. 4-6 kertaa viikossa nopeatempoista joukkueurheilua. Tuolla liikuntamäärällä syömisiä pitää miettiä lähinnä siltä kantilta, että saako varmasti riittävästi energiaa. Tietty herkut minimiin. Kesällä tulee kyllä laiskoteltua ja lihottua ;)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)