tiistai 20. syyskuuta 2011

Maanantain ostoksia

Image and video hosting by TinyPic


Viime viikkoisen kampaamoreissun jälkeen aloin miettiä tosissaan kuparin sävyistä hiustenväriä, josta oli puhetta kampaajan kanssa. Haluaisin jotain uutta ilmettä, hiustenleikkuun lisäksi, ja eilen Cittarissa käydessäni kääntelin hiusväripurkkeja käsissäni. Ainutkaan kupariin taittuva väri ei ollut hyvä. Ne oli enemmänki liian punaisia ja se väri hieman kammoksutti minua. Mulla on nyt vähän päälle vuoden ollut oma väri päässä, jota olen "piristänyt" vaaleilla ja lämpimän ruskeilla raidoilla. Vähän jännittää tuo hiusväri, jonka eilen ostin sillä se on hieman tummempi kuin oma väri on. Päätin suosiolla hylätä kuparin värin ja ostaan vaalean ruskean värin!
Image and video hosting by TinyPic


Cittarista tarttui värin mukana myös muutama elokuva, jotka tietenki oon kaikki nähny. :D No, hyvä se on omistaa hyviä leffoja, se nykypäivänä niin harvinaista. Kaikki vain vuokraa ja lataa koneelle musat ja elokuvat, mutta mie mielummin ostan (ja välillä vuokraan). :)

Image and video hosting by TinyPic

Emma tulee kohta käymään ja taikoo mun hiukset ihanan ruskeiksi! Mulla on toisaalta ollut ikävä tummia hiuksia ja syksyä kohden on kiva saada hieman tummempi kuontalo. :) :) :)


In English:
Some movies that I bought yesterday and also a new hair colour ! So excited to have a little bit darker hair in the evening!


3 kommenttia:

  1. itsekin tykkään ostaa leffoja ja cd:itä, koska ei koko ajan jaksa koneella olla. Tuo 27 dresses on hauska leffa! :)

    VastaaPoista
  2. Yleensä ostankin vain niitä elokuvia, jotka oon todennu todella hyviksi. Kerralla löytyi monta hyvää leffaa, enkä voinu jättää niitä niihin leffakoreihin. :D

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)