maanantai 19. syyskuuta 2011

Maanantain liikuntakuulumiset


Yllä videossa pyydän teitä lukijoita kertomaan minulle toiveita, minkälaisia lihaskuntoharjoituksia haluatte nähdä minun tekevän. Olisi mukavaa toteuttaa joitakin harjoituksia luonnon helmassa. :) Aina on ihana saada omaan kotijumppaan uusia liikkeitä. Lähinnä olen pyrkinyt kehittämään keskivartaloani kestävämmäksi ja paremmaksi sekä kiinteämmäksi. Täytyy muuttaa kuvauksen asetuksia vieläkin pienemmiksi, sillä noiden lataaminen kestää todella kauan!

Tämän päivän liikunta:
Arkiliikunta: pyöräilyä 5km.
Liikunta: naisten punnerruksia 50 kpl, erityylistä vatsalihastreenejä 50 kpl/laji
(mm. lankku, vatsarutistukset jaloilla, selinmakuu asennossa jalkojen laskeminen yhtäaikaa ripeällä tahdilla eteen sekä sivuille vuoron perään.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Päivän ruoka:
Aamupala- teetä
Lounas- pestolla ja mozzarellalla täytettyä kananrintaa, couscousia ja kasviksia (itsetehty)
Jälkkäri- omenainen minijuustokakku kinuskikastikkeella (itsetehty)
Päivällinen- kaalilaatikkoa
Lenkin jälkeen- mustaherukka maitorahka-smoothie
Iltapala- 4 porkkanaa

1 kommentti:

  1. Yksin jumppaaminen on tylsää. Jumppaa porukassa. Huomattavasti mielekkäämpää ja ryhmäpaine motivoi.

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)