tiistai 30. elokuuta 2011

Päivän asu

Nam! Ulkona on niin kova helle, että sinne paistuu! Poikettiin kaupungille Jennan kanssa koulun jälkeen ja käytiin ostamassa miehemme, Ben ja Jerry, ja vietiin ne puistoon. Jenna ei ollut ennen maistanut näitä makeita miehiä, joten oli jo aikakin!
Ei mennyt kuin vartti ja oltiin syöty jädepurkki. Makuna oli täyteläinen suklaa brownie suklaapaloilla, Oih! Ei ollut yhtään äklömakeaa! Siitä sainki idean että mun on pakko käydä ostamassa joku päivä se jäätelökone ja alkaa tehdä jäätelöä. Sinne vois ihan hyvin laittaa brownie/mutakakku kakkupaloja tai muuta yhtä hyvää!

Image and video hosting by TinyPic

Laittakaahan toiveita tuonne Postaustoive-boksiin. Päätin nyt tässä samalla toteuttaa sen yhden lukijan toiveen. Oon vierastanut näitä asu-postauksia kun ne ei tunnu omilta jutuilla. Lähinnä siitä syystä, ettei mulla oo mitään siistejä vaatteita tms. Mutta annetaan nyt mennä! Hauskaa mulla ainaki oli tuolla parvekkeella. :D


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

toppi/Gina Tricot, neule/H&M, farkut/H&M, kengät/Mekka, kaulakoru/Glitter


Ulrik Munther linja jatkuu:
Ulrik Munther-Boys don't cry

2 kommenttia:

  1. Meillä on se uus jäätelökone mitä on mainostettu telkkarissa. Kerran tein mustikkajädeä ja hyvää tuli.

    Mulla oli kersana semmonen jäätelökone mitä veivattiin käsin, se on yhä mun äidillä tallessa mutta joku osa siitä puuttui :(.

    VastaaPoista
  2. Oi nam!Kuulostaa kyllä tosi herkulliselta! Tulee ihan vesikielelle. ;)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)