maanantai 29. elokuuta 2011

Maanantain porinat ja uudet aurinkolasit pinkissä kotelossa

Perjantaina tuli Nisseniltä viesti, että nyt mun aurinkolasit(vahvuuksilla) ovat saapuneet. Tänään kävin ne hakemassa. Uskomattoman nopeasti sekä silmä-että aurinkolasit valmistu. Olin varautunu odottamaan molempia jopa neljä viikkoa, mutta niissä meni vain viikko ja vähän päälle! En vielä osaa sanoa että tykkäänkö sittenkää noista aurinkolaseista. Ne vaikuttaa niin pieniltä. Onneksi voin kuukauden sisällä käydä vaihtamassa ne toisiin, mikäli ne ei tunnu musta kivoilta. Mulla on ollu aina käsittömättömän vaikeaa löytää aurinkolaseja, jotka sopis mun päähän eli jotka näyttäis hyvältä.

Image and video hosting by TinyPic
Silmälaseihin olen ollut kuitenkin tyytyväinen 100%sesti. Ne on jännästi tuonu uutta katsetta koko mun olemukseen. Aiemmin en ole välittänyt pitää silmälaseja julkisesti, olen mielummin tyytynyt näkemään huonosti ja vakuuttanut itseni että näin mun kuuluuki nähä kauas. Mulla on siis huono kaukonäkö, ja laseja tuleekin pietettyä pääsääntöisesti vain telkkua/näyttöä/taululle/piirtoheitintä(joita nykyisin ei luokissa enää ole) katsoessa.
Nykyään (eli tämän viikon sisällä) kehtaan pitää uusia kakkuloita jopa kaupungilla ja ihan eri kekkereillä. Oli kivaa nähä keskiviikkona Partylite-kutsuilla tuotteet ihan tarkasti. Ei tarvinnut siristellä silmillä nähdäkseen tarkemmin, joka monesti tulkitaan että katon vihaisesti. Siltähän se kyllä näyttää kun silmiä koittaa siristää. :D
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Kipaistiin Jennan kanssa mun luo kaupungista Makuunin ja kaupan kautta. Vuokrattiin Musta noita (The season of the Witch), joka on Nicolas Cagen tähdittämä. Voin suositella! Ei missään välissä tylsä, mutta ei liian jännäkään. Yllättäviä käänteitä oli, pientä huumoria, mutta tää nousi mun lempparileffa-kategoriaan. Johtuu varmaan tuosta Cagesta. Oon tykännyt yleensä kaikista hänen leffoistaan. Alla traileri elokuvasta.




Nyt kattomaan Salattuja elämiä! Joonata palaa sarjaan ja Cindyn ja Sebastianin poika Elias on kasvanut yllättäen jo teini-ikäiseksi. Onkohan sitten Severi yhä 5-vuotias vai jo kenties lukiolainen. :D


Ulrik Munther-Life

3 kommenttia:

  1. traileri herätti mielenkiinnon :)

    VastaaPoista
  2. Toi leffa oli ihan kamala mun mielestä. Anteeksi. :D nauratti ne kohtaukset.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi:
    Mun mielestä tuo traileri antaa väärän käsityksen. Se on hieman harhaanjohtava.

    Anonyymi:
    Millä lailla kamala? Siis että se oli huono vai hirvittävä? :)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)