torstai 14. heinäkuuta 2011

Mamille onnea ♥

Onnea mun rakkaimmalle äidille! Mua surettaa että mulla on töitä tänään ja huomenna, sillä en pääse äitiä halaamaan. Kävin tänään kuitenkin Postissa hankkimassa äidille lahjan ja huomenna äitiä odottaa iloinen yllätys töistä tultuaan. Saa nähdä onko pikkusisko leiponu äitille kakkua.. Se raukka (pikkusisko Eve) ei oo varmaan leiponu, kun kärsii niin kovasti inttileskeydestä. Voi toista. ♥
Image and video hosting by TinyPic
 Laitoin äitin korttiin kuitenkin lohdutusviestin, että nautitaan kakkukahvit sitten 25.päivä kun tulen Rovaniemelle muutamaksi päiväksi. Siihen asti mulla onki aikaa miettiä joku jännä kakkuresepti! Voi olla liian härskiä tehä äitille bikinikakkua, hahahah! Mummu ja pappa saattais sen kyllä tuomita alimpaan sanonko minne.. Bikinikakun teko tosin vaatii hieman harjotusta. Tein tuossa kesäkuun lopulla yhden sellaisen, kun kämppis tuli ulkomailta viimein kotiin, mutta musta se oli niin ruma (kiire näkyi siinä) etten ole kehdannut julkaista sitä täällä! Se voi olla mahdollista, että teen perinteisesti juustokakun, mutta soveltaen sitä omani äidin näköiseksi. Viime vuoden kakku oli perus juustokakku, jonka reunoja koristi kiiviviipaleet ja pakastemansikat. Värikäs kakku, mutta kiivien ja mansikoiden lilluminen kakussa teki siitä vähän äklön-minun mielestäni. Tänä vuonna tulee kakku olemaan ehkä hieman nätimpi ja yksinkertaisempi.
Image and video hosting by TinyPic
Rakastan äitiä eniten maailmassa, vaikkakin erehtyi antamaan mulle jouluna ruman yöasun ja siitä se kuuli pitkään! Eve-sisko kutsua mua Tukiaiseksi, eiköhän se lisännyt mun vihaa pukua kohtaan entistä enemmän?? :D No mutta yllätin keväällä äitin pari kertaa iloisesti soittamalla, että oon nukkunut muutaman yön tämä kyseinen yöasu päällä, koska se on niin lämmin.
Image and video hosting by TinyPic

Jeppis jepulis, lähden näkemään unia!
Kakkukuva: WeIt

2 kommenttia:

  1. HAhaha :D et sä kyllä tuksulta näytä :D

    VastaaPoista
  2. pyhpah! Tukiaisesta kaukana :D

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)