lauantai 23. heinäkuuta 2011

Loma starttaa!

Huomenna koittaa viimeinen työpäivä kahvilassa. Apua miten tää kesä onkaan menny nopeasti! Oon ollut joka päivä töissä niin onnellinen saadessani tehdä työtä,josta tykkään! Kahvilassa työskenty on vain vahvistanu sen, että olen opiskelemassa juuri sitä alaa, jossa olen hyvä ja josta tulen iloiseksi.
Image and video hosting by TinyPic
Tänään oli ihan mielettömän aurinkoinen, hiostava, kuuma, ihana ilma(mulla oli tietenki jalassa farkut-lääh puh!) Hellepäivä toi paljon janoisia sekä nälkäisiä asiakkaita- myös iskän! Mulla oli tulla tippa linssiin (lue: silmät kostu) ku työkaveri pyys mua keittiöstä käymään kassalla. Iskä siinä ootteli, joten ryntäsin halaamaan iskää ja pidin pienen mehutauon. :) Iskä oli tullu kuorma-autolla edellisiltana ja päätti ennen kotiinlähtöä tulla mua moikkaan, kerta lähistöllä oli. :)
Image and video hosting by TinyPic
Tänään sain tehdä monen monta (grillibroileri- ja fasaani)salaattia sekä muita ruokajuttuja että olla kassalla jne. Haikeeta tehdä huomenna viimeinen työpäivä, sillä työporukka ja työnantajat ovat olleet niin huippuja! Tänään vaihdeltiinki sitten tyttöjen kanssa puhelinnumeroita, sillä osa ei oo enää huomenna töissä. Elokuun henkilökunnan pippaloita odotellessa!

Image and video hosting by TinyPic

Huomenna hyppään töitten jälkeen iltajunalla Rovaniemelle pariksi päiväksi näkemään perhettä ja ystäviä. Tiistai-iltana lähen yöjunalla kohti Turku isosiskoa (+ hänen miehekettä) näkemään. Opinnäytetyön alustaminen kuuluu myös tähän minilomaan. :/ Mutta ei anneta koulujuttujen pilata lomaa. :)

Kerkesin pakata jo kamppeet matkalaukkuun, en näe tarpeelliseksi kuvata mun matkavaatteita, mutta shortseja, hameita ja muutamat popot lähti mukaan sekä koruja.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Nyt alan polttamaan vielä kesä cd:eetä ja sitten hipsin nukkumaan. :)

3 kommenttia:

  1. Kesä on mennyt kyllä tosi nopeesti. En too ehtinyt käydä oikein missään, siis pidemmällä. Tampereella, Lempäälässä ja Jyväskylässä oon kyllä käynyt. Muutenkin tuntuu ettei sitä oo älyttömästi mitään tehnyt. No kesäkuussa näin tosi paljon täällä asuvia kavereita ja olin joka viikonloppu jossain. Nyt heinäkuussa ei oo sit ollut oikein mitään ja yks kaveri meni just inttiin.

    VastaaPoista
  2. Ihania ihania koruja :> Hauskaa lomaa. täällä painetaan töitä vielä elokuun puoleenväliin ja sitten kerkeää pari viikkoa hengähtää ennen kuin koulu taas jatkuu.

    T:MAria

    VastaaPoista
  3. snö-koru on ihan huippuhieno :)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)