sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

ilonaiheita

Viime lomapäivät oon viettäny yhtien mun suokkari serkkutyttöjen parissa. Oon ihan just lähössä polkemaan samaisten tyttöjen luokse-toivon ettei taivas ehdi revetä tällä välin ku naputtelen koneella! Tänään mulla on ollu vapaapäivä, joka on äidiltä periytyvästi kulunut-siivotessa. Sain viimein purettua pari arvontalaatikkoa pois laatikoista ja laitettua ne lipastoon.

Tällä viikolla on tapahtunu tämmöstä:

Image and video hosting by TinyPic
tuli leivottua herkullista mutakakkua-joka ei ollut niin mutaisaa ja se harmitti minua


Image and video hosting by TinyPic
tuli otettua aurinkoa-tulos nolla

Image and video hosting by TinyPic
tuli pelattua Rappakaljaa pitkästä aikaa-joka keskeytyi kun yhtä serkkutyttöä tultiin hakemaan

Image and video hosting by TinyPic
herkuteltiin Josefiinan kanssa Sweeney Toddia katsellen- leffan katselu keskeytyi serkun nukahtaessa kesken elokuvan, olihan kello jo 02.00

Image and video hosting by TinyPic
tehtiin sushia-jonka riisi jäi aavistuksen verran raa'aksi, eikä rullat näyttäny kovin hyviltä, herkullista oli silti



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

5 kommenttia:

  1. Mutakakku on kyllä kinkkinen kakku, mulla siitä tulee aina liian kuivaa! Jopa poikaystävä onnistuu siinä paremmin kuin mä :( (tosin se on joku synnynnäinen maestro kaikessa mihin se ryhtyy) Seuraavan kerran kyllä onnistun, vaikka sitten sen avustuksella ;)
    http://kirsikkamaitoa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. se on kyllä totta! hävettää myöntää, mutta tehtiin juuri uusi mutakakku serkun kans, nyt se ainaki näytti mutaiselta :D Täytyy tarkastaa tulos kun aletaan syömään sitä ;P

    VastaaPoista
  3. tuli mieli nuista sun kuvista se ' mursu ' juttu..... Kamera räpsähtäää niin kuuluu ' mursu'! :D

    -pikkis

    VastaaPoista
  4. Rappakalja on tosi mukava peli :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: HAHahaha


    Maija: Se on kyllä, etenkin isommalla porukalla! Vastaukset vaan paranee! :)

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)