perjantai 15. heinäkuuta 2011

But now I'm trapped inside all these memories

Tämän viikon torstai ei ollut sen erikoisempi kuin muut päiväni. Pakotin jälleen viime yönä itseni nukkumaan 02:00 aikaan ja heräsinkin tänään 12:00 maissa. Olin sopinut Josefiinan kanssa, että tulen niille yhdeltä, joten ei auttanut kun laittaa naamari kuntoon ja heittää vaatteet päälle ja painella kauppaan. Yhden aikaan olin jo kuitenkin polkemassa Kastellin suuntaan. Nautittiin etukäteis synttäri pulla-kaakaot Josefiinan kunniaksi, sillä huomenna ei nähtäis. Neljäksi poljin töihin ja 22:00 jälkeen olin jo kotona.

Image and video hosting by TinyPic

Olen tässä nauttinut kaakaota ja vajaan kokonaisen munkin. Töistä päästyäni oon vaan istunut koneen edessä. Sain kutsun työkaverilta tämän iltaisiin grillibileisiin, mutta koska mulla alkaa työt jo kahdeltatoista, niin jätin välistä. Jännittäis vähän mennä ihan tuntemattomien bilesiin. :D
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Taidan kuitenkin lähteä suihkuun ja sitten sänkyyn lukemaan tänä päivänä tulleita lehtiä; Me Naiset, Avotakka ja Kauneus &Terveys.
Image and video hosting by TinyPic

3 kommenttia:

  1. hyvä biisi The Soundsilta! Tykkään ja paljon! :)

    VastaaPoista
  2. Siistinlaisia kuvia! Hmmmm nyt alko tekeen heti mieli kaakaota! Enpä oo tienny että rasvattomasta maidosta saa vaahtoa ! Mikä oiva kevyt versio kermavaahdolle! Tack, Heidi!

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)