torstai 23. kesäkuuta 2011

Hauskaa juhannusta!


Image and video hosting by TinyPic

Huomenna vietetään juhannusta! Perinteisesti juhannusta on tullut vietettyä perheeni kanssa mökillä/ yötivolissa tai kuten viime vuonna, ystävän mökillä. Tänä vuonna joudun rikkomaan tätä ihanaa perinnettä, ( jota mun mielestä kuuluu viettää) sillä mulla on töitä koko viikonloppu. Tuntuu että juhannus on yksi kesän välttämättömistä tapahtumista, jota ilman kesä ei tunnu kesältä. Ainakin olen taas yhtä kokemusta rikkaampi jos näin voi edes sanoa, kun pääsen näkemään millaista on olla töissä ja nähdä muiden ihmisten juhlivan sitä. Tällä kertaa työpaikalleni ei ole tulossa mitään bändiä, sillä ilma nyt näyttää erittäin epävakaalta, joten kauheasti ei voi uskoa juhlijoiden kääntyvän kahvilan palveluihin. Toivotaan ainakin, että sade väistyisi hieman  ja tunnelma kahvilassa olisi katossa.

Multa jää nyt sitten juhannustaiat, saunat, uinnit ja grillaus sekä ystävien kanssa touhuilu välistä. Epistä. Parempi onni ensi vuonna. :) Viime vuoden juhannus-esisuunnitelmista vol 1. ja vol 2. ja itse juhannuksesta voi lukea klikkaamalla noista sanoista.
-
Hiulihei! Mulla onki huominen vielä vapaata, joten lähdenpäs tästä serkuille ja huomenna ehditään jotain kivoja juhannusjuttuja tehdäkkin, vaikke vettä tulee. :)

Mitä teidän juhannussuunnitelmiin kuuluu? Teettekö taikoja?

5 kommenttia:

  1. Juhannuksena lähden poikaystäväni vanhempien mökille. Juhannustaiat taitaa jäädä tekemättä, sillä ainakaan seitsemän eri kukan poimiminen ja niiden asettelu tyynyn alle ei ole enää tarpeen :)

    Kivaa juhannusta, vaikkakin se tulee oltua töissä! :)

    VastaaPoista
  2. Hauskaa juhannusta myös sinulle! Saat ainakin rahaa :) Itse juhlin jussia kaupungissa ja voisihan sitä jotain taikoja yrittää tehdä :D

    VastaaPoista
  3. Minun suunnitelmiin kuuluu juhannus kaveriporukalla Isolla-Syötteellä vuokramökissä :) Ekaa kertaa ollaan tällä porukalla lähdössä juhannuksen viettoon ja odotan kyllä innolla :)

    Hauskaa juhannusta sullekkin!=)

    VastaaPoista
  4. Mä oon tänä vuonna täällä pohjoses Sallan perukoilla juhlimassa juhannusta koko perheen kanssa, ja suunnitelmissa on grillausta, saunomista, hyvää musiikkia ja tietty niitä juhannustaikoja (: Pitää kerätä seittemän kukkaa tyynyn alle, niin jospa sitä sitten näkis unessa tulevan puolison ;D

    Hyvää juhannusta! (:

    VastaaPoista
  5. Oikein kivaa juhannusta. Mä taidan olla juhannuksen ihan kotona.

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)