perjantai 24. kesäkuuta 2011

GT:n paketti

Image and video hosting by TinyPic

Laiskoille shoppaajille on onneksi keksitty pelastus, nimittäin nettikaupat. Viime viikon perjantaina silmäni ohjasivat hiirtä klikkaamaan GinaTricotin nettikaupan ikkunaa auki ja vetämään muutaman tuotteen ostoskoriin. Nyt sairas- ja vapaapäivinä oon oottanu tuota pakettia ja viimeinkin postipoika ojensi sen mulle torstaina!

Paketista paljastui shortsit, t-paita sekä tube top. Yksi tuote jää uupumaan, mutta eikähän se ensi viikolla toivottavasti saavu perille.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Shortsit hieman yllättivät lyhyydellään ja kauhistelin aluksi pituutta, mutta on ne sen verran kivat että aion pitää koko tän paketin. Enhän mie sentään kaupungilla pörrää noilla pöksyillä. ;)

1 kommentti:

  1. Mä oon jo monta kertaa meinannu tilata just tollaset shortsit ginan nettikaupasta, mutta vielä en oo saanu sitä aikaseks :'D Ne on kyllä vähä lyhyet, mutta mustat sukkikset tossa shortsien alla voisin ihan hyvin kirmailla ihmisten ilmoillaki ;D Mun on kyllä pakko klikkailla heti tänään tollaset shortsit ostoskoriin.. Niin ja nuo sun muutkin ostokset on kivoja! (:

    VastaaPoista

Vapaamuotoiset, mutta asialliset viestit ovat tervetulleita tähän sarakkeeseen :)

Hey! You can leave love comments in this box. :)